Hotel: Kursinhalt
A friendly welcome at the hotel’s front office contributes decisively towards a positive general impression on guests. The reception staff is therefore expected to deal competently with enquiries, requests, organizational problems or complaints. This conversation course concentrates on the typical duties of the front office. The participants will be encouraged to take part in situational role play thus improving their communicational skills and social competence necessary to deal with English-speaking travellers.
Kursdetails | |
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Voraussetzung | mittlere bis gute Englischkenntnisse |
Ort | in unserem Hause |
Teilnehmerzahl | 3 – 6 Personen |
Zahlung | bei der Anmeldung |
Kurstypen | Typ 1 | Typ 2 |
Umfang | 12 Unterrichtsstunden (à 45 Minuten) | 30 Unterrichtsstunden (à 45 Minuten) |
Dauer | 4 Tage | 15 Wochen |
Kosten | € 238,- | € 583,- |
Anmeldeschluss für Hotel ist jeweils eine Woche vor Kursbeginn.
Termine
Hier sehen Sie eine Auflistung unserer auf Hotel Fachsprache Englisch ausgerichteten Kurse.
Stufe | Nr. | Tage | Zeit | ab |